Söndag!!

Då var man hemma och varit nere i stallet nu på förmiddagen och ordnat stallet.Pussat på hästarna givetvis, har jue inte sett dom påtvå dagar! Man blir verkligen helt galen av att inte vara nere i stallet. Som jag brukar säga tll mamma, de enda barn barnen hon får är med fyra ben och päls!

Igår var jag som sagt på göterborg horse show och som tur var hittade jag biljetter till kvällsföreställning alltså küren!! Var jätte roligt att se men den som jag var mest intresserad av att se var Minna och Larina Höm.

Patrik kittel på Scandic gjorde en jätte fin ritt!! Det var verkligen dom två igår! Han hamnade på en 2:dra plavering så hejja sverige!

Men nu så måste jag hoppa ner till stallet igen och fortsätta!!



Minna Telde på Larina Höm




11.805 åskådare påkvällen för att se dressyren!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skoj att du fick chans att se lite av GHS :)

Hoppas du har en bra söndag

Kram

2010-02-28 @ 13:26:46
Postat av: Ida

sv:okej :)

2010-02-28 @ 13:56:23
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att Parzival var helt otrolig med Adelinde! :)) Men jag kan hålla med om att Patrik också va riktigt bra!

2010-02-28 @ 20:54:49
URL: http://petraebbesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0