Tack

Dags att dra ner till stallet igen!!

Ska bland annat se hur det är på taket! Dom har hålltpå hela dagen där uppe, snacka om styrke träning, 83-84cm snö var det på taket! Jesus! och vi som var runt och tittade och inte trodde att det var så mycket!!

Sedan vill jag bara Ge er et STORT TACK och en kram som hjälper mig och röstar på i tävlingen om en dator! Det gårfortfarande och rösta, Jag är den enda killen som ligger med i topp 5 listan i OUTFIT tävlingen! WIHO får det faktiskt bli på den!! Tycker ni inte att en kille borde kunna vara med och vinna en oufit tävling, jag menar hur ofta händer det!!!



Så klicka här och var med och rösta!!
(klicka på snäckan som är till höger på sidan ni kommer in på och lägg gärna en kommentar så jag kan tacka er!! glöm ej att skriva in eran blogg om ni har någon!!)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ryttarliv - Hästtidningen på nätet

Hej!



Trevlig sida! Jag ska lägga upp ett bloggarkiv på Ryttarliv med alla hästbloggar i hela Sverige! Vill du vara med? Känner du fler som vill vara med? Alla hästbloggar är välkomna!



Intentionen är att samla alla Sveriges hästbloggar på ett och samma ställe - så att man lätt hittar både sin favorit och kanske upptäcker nya bloggar!



Maila din bloggadress och några korta rader som beskriver din blogg så lägger vi upp den snarast! Skicka ett mail till [email protected]



Välkommen till Ryttarliv - Hästtidningen på nätet!



Du får gärna länka till sidan!

2010-02-24 @ 20:03:48
URL: http://www.ryttarliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0