Tudelu!

Jopp, sant. Har klarat av att INTE blogga unde HELA gårdag samt idag! Ärligheten är att jag inte haft någon motivation eller bloggintresse alls. Men ikväll kom den tillbaka, men jag ska hålla på mig själv och faktiskt bara skriva detta inlägget för att köra på i morgon! Men nu vet ni varför i alla fall.

Sedan i lördags kväll så har jag haft på samma dvd konstant. Varför undrar ni? Jo för jag har ingen antenn till denna lägenheten och en antenn nisse har liksom inte lust med att klättra upp på ridhustaket för att sätta upp en heller. Så där av High School Musical over and over again. Ni vet i gotta get my head in the game.....

Fast jag måste dock erkänna att jag tycker filmen är ganska så bra så det blir väl att se de andra också. Men nu mera kan jag alla låtar utantill som sjungs i filmen. Det går liksom runt i mitt huvud allt he time!

Men för att sammanfatt så är gotta get my head in the game samt Stick to the status quo dom bästa......





Hörs i morgon vänner!!

Sov sött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0