Vad gör man!!

Jag letar fortfarande förgäves efter ett sätt på att komma hem över helgen. Planen var att jag skulle åla hempå fredag och packa ihop lite saker som jag vill att min mor ska komma upp med eventuellt nästa helg samt passa djuren på söndag då dom ska ivägpå utställning. Men detta verkar förgäves!!

Klicka här för att se försenade och inställda tåg
Specielt när man klickar på den texten ovan inne på SJ´s hemsida. Där står det att nästan alla avgångar från Göteborg är antingen försenade eller inställda. FORTFARANDE jag menar Come on!! Visst dom kan inte rå för vädrets makter, men hur lång tid ska dom ha på sig för att återställa allt?? Det som är mest tråkigt är att avgångarna till just dit jag ska är tydligen mest drabbat.Satan i gatan på ren svenska, Men det är klart att med dom godsvagnarna till tåg man får åka på den sträckan inte kan klara av snö!!



BLÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: M

Det är sjukt.. :7

2010-02-24 @ 23:19:08
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0