Vem är du??



Den frågan ställer jag mig ofta när jag är inne på min ansiktsbok. Har ganska så många vänner där men säkerligen hälften av personerna har jag ingen aning om vilka det är!!

Fattybom skrev ett inlägg tidigare idag om detta och det fick mig att tänka lite på detta. Jag känner igen många men flera stycken har jag faktiskt mer eller mindre ingen aning om vilka det är, man får liksom inte ens ett hej det är jag som bla bla bla kommer du ihåg mig?? Håller helt klart med Simoneom detta. Nästa gånge jag får en förfågan så kanske jag skulle tänka efter och se om jag känner personen i fråga, för vad ger det mig eller personen att ha en som vän på fejjan om man aldrig snackar där utan bara finns där för att.....

Känner du igen dig??

Inlägget som fattybom skrev finner ni här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0