200.000 i timmen???

VA!!!




Gunde Svan ska tydligen göra come back i tv-rutan och som programledare. Dock så kommer han att få rekord lön för en programledare. 200.000 kr i TIMMEN!! Detta är för veckan innan OS ska leda kändisprogramet "Vinterspelen i åre" Jag vet inte om jag är ensam om denna tanken, men är Gunde en så pass bra och folkagod programledare att han förtjänar 200.000 kr i timmen? Det är en helt sjuk summa som lön! Han säger också i artikeln att han INTE gör det för pengarna utan för att det passade bra in i chemat för tillfället och det är i en vintermiljö så det passade honom. Fine. Men inte tror jag att han sa jag pga. av att det var en vintermiljö! Så klart att pengarna har en inverkan!!!

Vad tycker ni om lönen och Gunde som programledare?

Artikeln finner ni här


Kommentarer
Postat av: Vivere

kan tycka 200.000 är lite väl mycket , men som sagt han är en kändprofil , men tycker det är lite väl mycket ,

2010-01-09 @ 15:46:57
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!

SV: Kul att du vill vara med! :D

2010-01-09 @ 17:42:06
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0