2010

Första dagen på år 2010 och jag kan inte påstå att den är roande haha! Precis alla affärer är igenbommade så inget vandande i affärer idag inte!

Men gårdagskvällen var kul! Dansade det gjorde jag. Men något jag inte förstårär hur folk orkar gå ut på krogen varje helg? Förmig räcker detnågon gång ibland, annars försvinner det roliga, eller?

Jag har i alla fall varit förbi eccpresso house och smaskatpå en cheesecake och en kaffelatte.Inget slår deras cheescake, okej kanske 1,och det är Minna Teldes. Jag och Paula fick en sådan en eftermiddag i stallet och man kunde intelåt bli den. Borsta en häst, ta en bit kaka och så höll det på haha!

Ikväll blir det att gåpå bio, dock inte fören 21:15. Ska se AVATAR i 3D. Aldrig varit på bio och sett 3D förut så kan bli en upplevesle med fina glasögon!


Den egyptiska julgranen som prydde hotellet Le patcha. Rupan är dessvärre unknown!


Kommentarer
Postat av: Simones

Den var inte liten, vad fint :D

2010-01-01 @ 16:29:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Paula

eller hur.... men iår har vi inte fått en ända julklapp!!!!! fått twix däremot med utgångsdatum 1999....... allt väl?

2010-01-02 @ 06:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0