Äntligen!

Hemma efter en 5h lång resa från Göteborg, det tar lika lång tid att åka till Egypten med flyg? Fattar ni?
Hunden min blev hlet galen när jag kom hem. Visserligen så blir hon alltid glad och låter som en säl när jag kommer hem men idag var det extremt!

Det jag ska ta och göra lite snabbt nu är att ta mig något att äta! Bitron på godsvagnarna som går mellan kalmar och göteborg är inte helt upphetsande, 30 spänn för en torr fralla men hård ost på!


Kanske skulle höra av mig till Bert om att förbättra frallorna på tågen??

Jag är på världens blogghumör så ikväll blir dett blogga av!!


Kommentarer
Postat av: Vivere

serveringen på tågen brukar inte vara det bästa !

2010-01-02 @ 18:42:11
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0