Behöver er!!!



Jag fick precis se att jag är en av 20 finalister till att bli evckans blogg hos Conler-Madicken. Vi är 20 stycken finalister men jag behöver era röster för att komma så bra till som möjligt. Givetvis vill jag inte dölja att jag självklar vill VINNA!! Har ni underbara läsare lust att hjälpa mig?? Jag skulle bli överlycklig för eran hjälp och bloggen kommer bli bättre än aldrig förr!! Det är ett löfte vänner!!

Det ni ska göra är att gå in på CONLERS BLOGG kommentera veckans finalister inlägget och skriv numer 3 som kommentar!!

Man få lov att rösta en gång per dag från samma IP-adress.

Så kika in hennes blogg och rösta på mig!!

Ni är bäst!

och om ni röstar på mig, så skicka gärna en kommentar och berätta att DU har röstat. Glöm inte fylla i om ni har en blogg!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har gjort en insats :)

Kram

2010-01-20 @ 21:22:10
Postat av: Jasmine

Svar: Ja visst, jag ska rösta! Skriv gärna en fråga i min frågestund om du vill! :-D

2010-01-20 @ 21:29:24
URL: http://jasminestyle.blogg.se/
Postat av: Stefan

Har röstat nu :)

2010-01-21 @ 11:21:22
Postat av: :)

Jag har röstat =D

2010-01-21 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0