Bingo!!

Jag vann! Det fanns servering,  BINGO!! ska bara låtaalla sätta sig ner som har hoppat på tåget! Folk är ju som halvt galna med sina väskor,knör det gör dom också. Ofärskämt haha! Tågen borde faktiskt ha lite mer utrymme förpackning. Manfår ju inte plats. Som tur var träffade jag på en snäll gammal dam som sa att jag kunde flytta upp hennes väska så jag fick plats med min "garderob" längst ner! Snacka omkörkort SNART! Vill landet att man ska åka miljvänligt så får dom allt göra det lite smidigare med utrymme för pacnkningen!

Haha då var det dagens gnäll, är ju nästan kullt att klaga på SJ!!


Kommentarer
Postat av: Madicken

haha hatar tåg M;)



tack vad glad jaG BLIR ;''D

2010-01-10 @ 14:42:26
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0