Heeeejjjj!!!!

Hej vänner! Hur mår ni??

Förlåt för dålig uppdatering igår, men fann abslout ingen motivation till någon bloggning igår. Iknow, thats boooorrrring!  Men så äblir det ibland!

Jagr har varit nere i stallet och gjort det första, sitter och dricker lite kaffe och äter macka.



Sedan så har måndens vita kuvert kommit. Fick mig en tanke, varför inte göra dess roliga brev roligare? Jag menar man hatar dessa vita kuvert, eller? Jag har turen att jag bara får 1 i månaden. Men kan tänka mig era stackare som får fler. Men vad sägs om ett grönt brev, kanske gris rosa. Ja ni fattar. Jag tror det hade blivit trevligare med ett roligare, kanske med en smile gubbe på också? Melanoz har kommit fram till en ny affärside!!!


Kommentarer
Postat av: vivere

det är aldrig kul med såna brev , men ett ont måste iblannd haha men annan färg liva upp lila kanske =)

2010-01-25 @ 20:56:06
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0