Inget för någon med höjdskräck!



Hörde precis på nyheterna att skyskrapan Burj (om nu namnet var så) blev klar och invig idag!
Skyskrapan är den högsta som någonson har byggts hel 818 meter slutade byggnaden på.
Meningen med byggnaden är till kontor, lägenheter samt hotell. Två av våningarna 123-124 ska användas som utsiktsplatser där man tydligen ska kunna vara utomhus? 4 poler ska även pryda den stora byggnaden och 334:000 m2 golvyta!

Tänk vilka hyrerätter det måste finnas i denna byggnaden. Byggnaden är som 4 T ourning Torso. 

 

Jag skulle dock inte våga bo i den Dubai byggnaden, snacka om höjdskräck!! eller tänk om hissen slutar fungera. Inte tror jag att man orkar gå så många trappor!

Här finns billiga och snygga fruit of the loom tröjor utan tryck.


Kommentarer
Postat av: jossan

haha jag skulle aldrig vela bo så högt upp.

jag är stenhårt bestämd på att jag skall bo på andra våningen om jag skall bo i höghus. för på första vill man inte bo, för då kan folk stå och titta in genom fönstena. och om det börar brinna måste jag kunna hoppa från balkongen utan att slå ihjäl mig.

2010-01-04 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0