Jesus....

Va snö vi har här utanför! Inte nog med all snö som redan låg utan nu har det även kommit ännu mer! Däcken på bilarna är snart begravda av snö. ush va jobbigt haha!!

Har haft fullt upp under eftermiddagen med att planera hemsidor med det och det andra. Jag har i alla fall funnit ett nytt webhotell till min hemsida och ska även hjälpa mamma med den nya lite smått när jag har kommit igång med min hemsida. Ja, inget görs av sig själv och inte har jag lust att betala någon annan för att göra jobbet när jag kan göra det själ. Även om det innebär nattarbete haha!!

Men vi hörs om en stund vänner!!


Kommentarer
Postat av: Vivere

även om det innebär natt jobb så , är det ändå roligt och göra det själv för då får man som man vill :o)

2010-01-05 @ 22:46:29
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0