Klar för idag

Nu får allt packande vara klart för idag och snart är det duschen som gäller!
Skulle ni se min väska skulle ni nog dö, dessutom är det inte den enda väskan utan två till! Den största väskan brukar jag kalla för min rullande garderob.....yes, så stor är den!!

Men nu dka jag hoppa in i duschen innan det blir mat!!

Så länge tänkte jag slänga upp lite bilder på valparna man försökte fotografera så gott det gick, det roligatse är ju inte att stå still haha!!








Om ni undrar över deras namn så är det ryska namn, och det betyder något specielt till varje valp. Varför? Jo för att Svartterrier kommer ursprungligen från Ryssland (Black Russian Terrier) Darkos är mammas kennel och det skrivs alltid före hundens namn, på så sätt så vet man vilken kennel hunden kommer ifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0