Men skulle jue bara!

MÄH! lite sur på mig själv allt!
Skulle bara vila huvudet en liten stund jag skulle laga mat. Men vad hände! Vaknade för en liten stund sedan! Hmm... So not melanoz style. Men men bara till att gilla läget och börja med maten!



Håret tar jag nog och färgar i morgon, fick sovmorgon och skulle sova ut ordentligt fick jag i uppdar av chefen. Är väl bäst att göra det men om jag känner mig själv så kommer jag nog krypa upp i soffan till en mysfrukost med en filt!

Tiitar ni på leys dance?



Ni glömmer väl inte att fortsätta rösta på mig? man kan rösta en gång om dagen från samma IP-adress!

klicka er in här och rösta på nr 3!!!!!

Love ya!  

Kommentarer
Postat av: Vivere

Har röstat !! hoppas du tar hem veckans blogg :o)



Kram

2010-01-22 @ 22:20:40
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0