Saker till hunden


Innan när jag tränade freestyle med min hund regelbundet så hade jag ett mål att börja tävla i fressyle och kvala till stora stockholm. Men hästarna tog över för mycket tid och jag är inte en som vill göra ett slarvigt jobb så nu tränar jag och hunden för skoj skull. Men jag hittade lite roliga saker som jag hade kunnat tänka mig att hon skulle ha inne på banan. Bland annat en t-shirt med en krona och bling bling och så klart texten lukury. Hittade även halsbandet med bling bling och en liten kedja, dörskallar och stjärnor. Lite fräckt tycker jag. De två saker fann jag på Rusta faktiskt. Gav 15 kr för t-shirten och 30 kr för halsbandet. Scarfen med texten "Min husse är singel" fick jag i julklapp av mamma ett år. HAHA vadå använda hunden som reklampelare!!


Kommentarer
Postat av: Jessica - "Fashion by Jess"

fina saker..

2010-01-05 @ 15:56:04
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0