Styr din elektornik som harry potter



Det var ett tag sedan jag skrev något inom kategorin melanoz finner roliga grejjer. Men iikväll så fann jag en liten rolig pryl!





Styr din elektronik med hjälp av trollstav! Ja, vem vill inte kunna trolla ibland. Med hjälp av denna trollstav så kan man faktiskt det!

Kymera magic wand programerar man enkelt till sin frjärrkontrol och med hjälp av rörelserna så omvandlar staven det till IR rörelser.

Kodade funktioner:
1. Rotera motsols (används typiskt vid volymsänkning)
2. Rotera medsols (används typiskt vid volymhöjning)
3. Snärt uppåt
4. Snärt nedåt
5. Snärt åt höger
6. Snärt åt vänster
7. Slå lätt på toppen
8. Slå lätt på sidan
9. Stor cirkelrörelse
10. Framåtstöt
11. Tillbakaryck
12. Dubbelslag på toppen
13. Dubbelslag på sidan

Totalt kan den utföra 13 olika magiska sving och man kan till och med styra sin laptop med den, eller varför inte sin dvd??

Trollstaven kostar 695 kr och finns HÄR



Jag tycker detta var en rolig och UDDA pryl. Nödvänig eller inte!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahh, det här vore nått för trollkarlsnörden Emelie :)

Jag måste shoppa!

Kram

2010-01-18 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0