Vad hände??



Vad hände med svininfluensan?? Blev det ett break mellan jul &nyår och att hysterin kommer att återuptas efter dessa dagarna eller vad? Jag själv har dock inte tagit någon spruta. Jag hatar sprutor. Inte så att jag håller på att svimma eller liknande men inget för min smak direkt. Räckt med sprutan innan Egypten och bara den gjorde ju ont i armen! Men konstigt tycker jag ändå att det verkar som har dött ut totalt inom media med allt inom svininfluensan. Dom talade om att det skulle bli epedemi i och med kylan och den låga luftfuktigheten att spridningen skulle öka. Nu om inte annat så är det väl kallt? eller?

Men från dagens i-landproblem till sängen, för det är den som jag kommer att besöka resten av natten!! Så följande ord lyder som vanligt....

Sov sött vänner!!

Perfekt syn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0