Vänta och se!

Jag har precis skickat iväg ett mail till en bloggerska som heter Therés. Jag har följt hennes blogg ett tag och hon erbjuder sig även att göra gratis bloggdesigner. Jga kan säga att jag är djupt imponerad av hur hon gör och lägger upp en design, hennes header brukar vara one of cinde och det på ett positivt sätt!

Jag har i alla fall skickat ett mail till henne ang om hjälp till min bloggdesign. Jag känner att jag behöver hjälp och en uppfräschning här! Jag är supernöjd med min header, men allt runomkring! Så jag hoppas att jag kan få hjälp för då skulle jag bli överlycklig, känna sig som en riktig proffsbloggare men en proffs design som är MELNOZ!

Så håll tummen för förändring!

Men gör du likadant om du vill ha en egen personlig design? Kika in på hennes blogg och skicka iväg en förfrågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0