veckans toppblogg.....




Var inne på luffis blogg för en stund sedan och såg till min häpnad att han har valt mig som en av hans
"Veckans toppblogglista" och vad säger man?? TACK TACK TACK!! Jättekul, verkligen!!

Just citatet tyckte jag var roligt
"Men tycker ni ska in och kolla! Det är ju lilla Timmie som bloggar"
(men så liten är jag inte!? haha)

Men thats right, i denna bloggen är det pure Melanoz!

Inte varje dag man bli med i en "veckans toppblogg lista" så jag slår på med smilet och är allmänt glad!!




Kommentarer
Postat av: Luffi

hehe timmie lille! hade din blogg varit kass hade du inte kommit med! och jag har börjat kolla den allt mer och mer! som sagt har alltid några som jag alltid kollar varje dag ett par gånger om dagen och du är en av dem! hehe puss på dig!

2010-01-06 @ 23:23:38
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0