Vilken REA!

                   
Var inne en på Aftonbladet.se för att kika lite nyeheter. Smidigt och enkelt. Hittade dock en udda artikel som handlar om en något speciel REA.

                            Ett riktigt rea-plan.

Nasa rear ut rymdfärjor?? de tre trogna rymdfärjorna ska dra sig tillbaka och Nasa kommer att använda sig av lite modernare rymdfärjor i framtiden men dom kommer inte att hamna på skroten. Nu kan välja att köpa de föredetta rymdfakosterna. Discovery, Atlantis och Endeavour är de tre man kan välja mellan. Dessutom till ett förmånligt pris. En begagnad fakost ligger på 204 miljoner svenska kronor och då är priset nedsatt från 297 miljoner kronor!

                                                                         Artikeln finner du här

Ja, dessa pengarna har man väl i bakfickan, nemas problemas! Jag tycker att det är en ganska roligsak att göra. I stället för att skrota dom, kunna sälja dom till någon som vill ha! Men för min del så skulle jag ha enormt mycket pengar så man kan köpa för skojs skull, men annars inget för mig. Tänk vad många Grand Prix hästar man kan få för dom pengarna haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0