Ändrade planer



Lotten (chefen) Ringde i fredags när dom mer eller mindre hade lämnat gården för att åka upp till meetingt i Karlstad. Givetvis så trodde jag att dom hadeglömt något.Men hon ville bara säga att hon tyckte att jag skulle ta semester från torsdag eftermiddag till söndag och åka ner till Falsterbo Horse Show.



Och vem är det inte som gästar Falsterbo i år då?? Om inte Edward Gaal och Tortillias.
Om jag inte minns fle skulle även Anky komma dit, som troligtvis är där redan nu. Dessutom så har jag lyckats få fram biljetter. Så wiho!

Så Melanoz ska få gå på den årliga hästfesten.


Tror att Anky skulle ta med sig Nelson och Painted Black om jag har hört rätt.

Dags att fortsätta nere i stallet!!


Kommentarer
Postat av: jossan

Men åh :D Då måste jag få säga hej, har du mitt nr? 0730627536

2010-07-04 @ 15:24:23
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: luffi

var du lika nöjd med filmen som jag!! guuuud dem är så bra!!

2010-07-04 @ 21:00:04
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0