HEJ!!!

Jisses vad tiden går!
Men vet ni vad? JAG ÄR TILLBAKA!
Säger bara damn bredbandet ifall det failar igen!
Eller vad säger ni??


Vad har då hänt sedan jag bloggade sist?

* Nina B har varit här och kollat på ett par hästar, fick beröm av hur mjuka och fina dom var att rida, måste ta åt mig lite där faktiskt.

* Min lilla Dingel lever numera i kaninhimlen


Sötnosen

*Fastnat totalt för Twilight böckerna. Läst fjärde och sista boken efter sett tredje filmen, var tvungen att veta vad som, hände efter det. Håller nu på med ettan. Böckerna är verkligen så mycket mer. Även om man sett filmerna och fått den storyn så får man en typ av anna story i böckerna. Helt fast är jag. Så har ni inte läst böckerna SÅ GÖR DET!!!

Det är väl det som har hänt som är nämnvärt i bloggen i alla fall. Händer som sagt alltid saker i Melanoz liv.

Tänker avsluta dagen med detta inlägget och känner mig väldigt glad över att jag kan åter börja blogga.

och detta inlägget avslutas med

En liten bild på en av pollarna som jag rider här.

Hoppas ni har det bra vänner och att jag har lite läsare kvar!
Önskemål på något bra blogginlägg?? Dämpa ner dom i en kommentar vettja!!



Kommentarer
Postat av: doktorn

Welcome back!

Det är kul att följa din blogg, för du verkar vara en sympatisk kille. Skulle jag önska något så vore det mer av dina tankar om företeeelser i den stora vida världen (livsfrågor i stort och smått, om du förstår vad jag menar).

Ha de´

2010-07-25 @ 01:23:34
Postat av: Anonym

Twilight äger ju :D

ÅH FIN POLLE

2010-07-29 @ 20:28:07
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0