Kallt

Det är redan så sjukt varmt ute! Är uppe för att ta mig något kallt att dricka, något som annars lätt glömmer bort. Brukar försöka dricka minst 8 stora glas vatten om dagen. Är det svårt att komma igång? Börja med såmånga glas som du tycker passar, sedan ökar du med ett glas en gång i veckan. T.ex. 4 glas från söndag-söndag, Under den andra söndagen höjer du med ett glas så det blir 5 gla per dag. En rutin tar ca 21 dagar för att sätta sig ordentligt hos en människa, så testa!

                                                   

Ja har märkt en annan sak också. När jag har läst mina inlägg i efterhand så kan vissa bokstäver fattas och inga mellanslag efter vissa ord. Det är alltså inte jag som har dysleksi (hur det nu stavas) utan min dator ät ganska fanny av sig. Ibland så missar den lite bokstäver om jag skull skriva för fort, och mellanslagstangenten måste man trycka på rätt ställe för att det ska fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0