Trött, trött,trött

Min ögonen vrålar som stvå shimpanser just nu, att jag ska låtalocken få gå igen och jag somna om.

Va upp sent från stallet igår för att packa till meetinget. Kom i säng runt 12-12.30 och upp vid 5 igen, så känner mig smått sömnig!

Inte för att bilden har så¨mycket med texten at göra, men den är bra!!

Nu ska jag bara om en tiny stund gå ner till stallet för att fortsätta, måste packa hösilage och fylla på spån i transporten!

Hörs senare vänner!!

Pssst.... Senare under dagen kommer det svar på kommentar!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sova lite bättre och mer, sömnen är ju det viktigaste vi har:)

2010-07-02 @ 10:55:29
URL: http://dukallasfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0