Answer the question



Hoppas det är okej att jag tar upp denna i bloggen!?

En videokamera kan man hitta till ganska så bra priser som hamnar under en systermkamera men som skulle räcka till den typen av videofilmning jag skulle vilja göra. Oftast till att filma hästar etc. En systemkamera bland denbilligaste jag har hittat som ändå uppfyller lla mina krav hamnar på ca 3900 medans man kanske kan finna en videokamera som räcker till det jag ska ha den till för 2500 kanske under det till och med.

Så frågan är en system kamera där jag även kan ha roligt att fota med eller en videokamera där jag lättare kan filma ritter?. Vad kommer man använda mest osv.....

Inte alltid lätt det här med beslut!


(har ni tittat på videoklippen??)


Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Det är helt OK, att du tog med kommentaren.Kanske det är bättre för din del med en videokamera,då kan du ju visa ditt arbete med tillridningshästarna för ägarna,så vi kan se fram och motgångar,och vad vi behöver jobba vidare med efter utbildningen hos dig.Kram Monica.



2010-06-26 @ 10:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0