Beslutsångest!!

Jag har ett tag funderat på att skaffa mig en ny kamera. En systemkamera. Men sedan så kom jag in i banan på att skaffa mig en videokamera i stället. Nu så är jag bara confused på vad jag vill ha!

Jag tycker det är kul att fota, inte med kameran jag har nu dock. Men kunna bara gå ut och fota samt nya bilder till bloggen skulle ju inte sitta fel. Dessutom ha en bra kamera till hästarna. Men en videokamera kan jag ju ändå videofilma med och även kunna ta bilder från filmen på hästarna, men inte med samma kvalitet ofc. Men man kan helt enkelt filma. Och jag har då inte råd att köpa en system så har video funktion..... så¨jag måste helt enkelt välja ditt eller datt.  

What to do!!??

Någon som har ett bra tips? Om det är någon söt liten läsare där ute som också kan rekomendera både system och video kameror, skulle jag bli jätte glad!!


7/8

                                                                   VS


3/3



Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Hej Timmi,vad är priskillnaden?

2010-06-25 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0