Dagens ord + some ego!

Ibland så får man saker skrivet till en som bara gör i detta fallet dagen ännu bättre, om det nu inte var höjdpunkten på hela dagen.

"Du är nog det vackraste jag sett"

Vad svarar man på detta? blev lite paff och smickrad men kände att jag behövde detta och att bloggen skulle ta del av det också!!



Nu så har jag precis ätit ett par mackor och druckit kaffe, ska ner och arbeta dom två sista hästarna innan det är kvällen. blir longering för deras del idag.

Hoppas ni har en fin lördag vänner, så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul art du är med ;D

Vad gör du då? ^^

2010-06-26 @ 18:18:19
URL: http://conler.se
Postat av: Bubber Monica



Jag tackar. Eller var det inte mig du menade?HAha.Vacker vet jag ju inte om jag är.Men mycket lojal är jag garanterat.Det kan också vara vackert.

2010-06-26 @ 19:49:32
Postat av: simone

Snygging ;D

2010-06-27 @ 13:21:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0