Härliga färger

Våga älska färg!



Escadrons summer Bloom Kollektion érbjuder massa fina olka produkter i massa olika färger! Behövs verkligen efter vintern vi haft. Jag älskar verkligen färgerna som dom erbjuder i år. Men dom andra kollektionerna är lika fina dom.





Även för ponnyryttaren!



Vilken kollektion är din favorit? Jag tycker om mycket från alla!!
Är du en färg person eller en mer neutral person?

Själv älskar ja färg, eller börjar mer och mer. Givetvis så beror det lite på vad jag ska göra. Ska jag tävla så vill jag ha det stilrena klassiska. Men annars tycker jag att man kan våga använda färg. Kanske inte så man ser ut som en regnbåge, me det är fint med färg och våga sticka ut.

Sidan calevo.comhittade jag hos bloggaren Showjumper titta in och säg hej till henne!!
=0)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Gillar eskadrontäcket, det svart röda, samt den blå/lila utrustningen. Är nog alledes för klassisk i min smak för att kunna titta på regnbågen över huvud taget ;) Rider i vitt schabrak även till vardags så de säger en del ;)

2010-06-23 @ 17:41:53
URL: http://sotflikka.wordpress.com
Postat av: Bubber Monica

Visst är det härligt med färger,MEN varför ska man se ut som en reklampelare helt gratis?och att man tillika ska betala dyra pengar för det.

2010-06-26 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0