Liserberg

Hej Vänner!!

Tråkigt att mina sms inlägg kom in går, men men.

Som ni kanske förstod så var vi påLiseberg igår. Fick bli en form av inspark för Corinne som aldrig hade varit på Liseberg tidigare. Men nu så kan hon och joina den klubben.....

Det var i alla fall så kul. Var länge sedan jag var där å det var verkligen jättekul. Precis lagom med folk också mer eller mindre bara att springa upp till attraktionen. Längsta väntetiden var no ca 5 minuter. Så helt övernskommet. 

Dessutom så tog jag mig igenom Hotel Gasten första gången sedan jag gick i 6:te klass. Stolt öve rmig själv!! Kul hade vi i alla fall. Men nu så är det åter dags att springa ner till stallet. Corinnes ekande skrik efter allt igår har börjat dämpa av....



Bilder från spegelhuset!


Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej timmie! De var inte igår, men bara för jag inte kommenterar betyder det inte att jag följt dig :) Min blogg är uppe igen btw :) Nu har jag bestämt mig för att driva den på fullfart, annars glömmer jag den bara. Blir de falsterbo i år?

MVH

Viktoria, Halmstad

2010-06-23 @ 11:01:14
URL: http://sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0