Power of the songs



Har ni funderat på det. Hur vissa låtar kan få en till att minnas sådant man trodde var förbi? Eller när man hör en låt som man aldrig har hört förut hur det kan sätta sprätt i kroppen.

När jag hör vissa låtar så kan mina sinnen försvinna in i världen där man lever sin drömmar och jag sitter på min häst och rider in på banan och musiken går i gång. Det är något som jag verkligen vill uppleva. När man får rysningar seoch uppleva en kür där allt bara är så perfekt. Min önskan är att få sätta sådana rysningar hos de som sitter på läktaren. One day kanske....

Låten ovan är en låt som har varit med ett tag.Ibland kan det ta evigheter innan jag lyssnar på den. När jag hör den så kommer en massa minnen upp. Minnen som gör en glad och man är glad över att man fick vara med om den tiden som då var......



En dag hoppas jag får bli min tur!!

Tror ingen kan förstå den viljan som finns inom mig....


Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Timmi. Med ditt angagemang med hästar och ditt possitiva tänk ang. hästar,så tror jag inte att din dröm är utom räckhåll.Men som du vet så måste man kräla i stofftet efter de stora elefanterna.Din tid kommer!Du har ju en enorm framtid framför dig,du är ju unga pojken,eller hur.

2010-06-10 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0