Suzzing time

Dags att ta och dra täcket över huvudet. Man blir trött av allt skratt. Vet inte vad som sker men det blir några skratt attacker om dagen när jag och Corinne är i samma rum.


Dagen har i alla fall rullat på som de flesta andra dagarna. Fick lite hjälp av corinne att filma ena unhästen jag har på träning/utbildning så ägaren kan se hur det går. Hon fick även se sin "lilla" ponny som jag har haft i snart två månader på träning, och imorgon är det hennes tur att sitta upp. Förutom att hästarna har gått bra idag så har vi även haft strålande väder som ni kan sepå bilden ovan. Lite kärlek på den allt. Corinne som var fotograf, nallade bilden från hennes blogg!





Ibland så får jag frågan om jag inte kan lägga ut mer bilder på hästar. Oftast så bliur det inte att jag lägger ut bilder på hästar jag har i stallet av olika anledningar. Det kan vi ta i ett annat inlägg. Men jag tar och bjuder på två stycken bilder som jag plockade ur från videon (därav kvaliten). En söt liten tjej.

Som sagt, dags för sängen, ny dag i morgon! Beställt fint väder, vill kunna rida ut i morgon! 

Sov sött vänner! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0