Weddingday

Vem har missat?




Den som har missat att idag är dagen för vårt kungahus att bjuda på lite bröllop. om man nu skulle ha missat detta, så har man nog vare sig inte kikat på internet, sett på tv eller varit utomhus.

Men det som intresserar mig mest än själva bröllopet är faktiskt hur tårtan ser ut, var så mycket prat om denna tårtan på radion häromdagen att jag höll på att få spunk. Men troligtvis kommer jag inte hinna se vad för tåra som ska skäras i. Får helt enkelt googla efter.  




Visste du att antalet våningar på en bröllopstråta representerar hur många barn paret ska få??

Vad tycker du om bröllopet? Jag tycker det är kul visserligen, och jag har inte hunnit uppmärksamma all media hysetri med tanke på att jag sällan ser på tv eller liknande under bästa sändningstid. Så sannorlikheten att jag kommer missa dagens filmade vigsel är inom ordet ganska stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0