Home?

Hej vänner!!

Igår blev det ingen bloggning allsför min del! Men nu är det en ny vecka och allt ska vara som vanligt.

Jag och mamma hoppade in i bilen och styrde bilen mot Lödöse kl 06.30 igår morse. Men vi var inte här fören 14-14:30 tror jag. Vi stannade till i Borås för att smita in på Ö&B samt Rusta för att se om man kunde finna lite nödvändigheter som en mopp mm. Men det öppnade jue inte fören 11:00 och vi var där 10:30 men men det gav mer tid att umgås med mammsen. Jag fick i alla fall mitt första egna strykjärn. Men mamma hade inte tanken på att jag skulle stryka kläder med den utan hennes beskymmer var att jag skulle hänga upp skrynkliga gardiner. Så igår kväll spenderades här uppe ilägenheten igår för att ordna ochfixa samt styka gardiner och göra mamma nöjd!
Så nu har man sin egna lilla lya med sin egen soffa och sitt eget bord och sit eget.......massa! Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0