Jasså?

I morgon är det Final för årets Lets Dance. Är väl ingen som har missat det. Jag själv har dock inte följt lets dance så intensivt i år som kanske föregående år, Har inte tyckt att det har varit så roliga deltagere i år. Men helt klart är det dom bästa somär kavr till finalen.

Skådespelaren Claudia Galli är laddad inför ”Let's dance”-fi
Bild från aftonbladet.se

Men när det gäller favoriten bland det svenska folket är det tydligt att det är Claudia. Jag själv trodde faktiskt att Mattias var den vinnande favorite men fel hade jag där. Enligt nöjesbladets ankät fick Claudia hela 68% av av Sveriges röster. Återstår dock att se vem som vinner!


create free polls | comment on this



Kommentarer
Postat av: emma.

jag tycker att Claudia skulle vunnit :)

2010-03-27 @ 17:17:08
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0