Kul!

Hej vänner!

Igår så blev det en massa prat i telefon efter att jag var klar i stallet. Rättare sagt i 3 timmar!! Fråga mig inte hur det kan bli så men det blev det.

Ska starx dra ner till stallet igen, as always vad annars! Något som är så underbaret i alla fall är att man hör fågelkvitter in till stallet och det ger ren energi! Våren är här nu!!!

(häst prat nedan)

Igår så red jag hästen när ägaren var här som varit på semester och var jätte nöjd med ridningen jag gjort på honom.Så det var super kul. Hästen är också jätte rolig att rida för den har så enormt lätt för alla krussedeuller som byten ner till vartannat, piruetter, piaff och passage. Inte för att jag har suttir och gjort detta unde hela tiden men man varkligen känner att han har så lätt för det. Räcker bara om man galopperar längs spåret i vänstervarv och råkar sitta över något för mycket till höger sittben så då byter han. Känslig och uppmärksam kan man säga. Även om det var en miss från ryttaren. 


Chiron, som jag red när jag arbetade hos Catrin henriksson.
www.dressyr.com

 som sagt stallet nästa!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter alltid så härligt när du skriver att du ska ned till stallet :)



Vet du om du ska hem något i påsk? Jag ska åka hem på långfredagen ifall du känner för att åka med, fast du får ta dig till Halmstad i så fall :) ´

Kram

2010-03-22 @ 13:13:01
Postat av: ebba

sv: shit vilken sjysst chef du har ;D

2010-03-22 @ 17:43:43
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Bubber Monica

Prata i telefon i 3 timmar har jag aldrig gjort förrän igår. Det sägs att tiden går fort när man har trevligt. Då hade vi alltså trevligt. Kram Monica!



2010-03-22 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0