More or less

1h förlorade vi i natt!! Någon som glömde det?? Men nu är det i alla fall sommartid och dagarnarna är ljusa 1h längre! Wonderful!

Sitter och dricker lite kaffe. Varit nere i stallt fram till för en stund sedan. Ikväll ska jag åka med tävling så det lär bli dålig bloggning ikväll också vänner. Men lovar att blogga ngt inläggnär jag kommer hem igen!

Igår så hade jag allvarliga problem, verken mitt internet eller mobil hade täckning under förmiddagen fram till kvällen. Ingen aning om varför så därför dålig bloggning igår!! Höll på att får kruppmen nu är allt on the track again!!

Nu ska jag ta och puttsa upp ryttarens sporrar. Använder mig av ytbehandling fö metall som sporrar, stigbyglarm bett (ringarna) som nya och shine shine!!


bild från egypten......Vill åka utomland igen!! Underbart att ligga på stranden!!

Jag hoppas ni haft en underbar helg vänner!!

Hös ikväll! Ska försöka mobilblogga också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0