Stark stolt trygg

Hej vänner!

Jag har faktiskt överlevt shocken och den plötsliga händelsen med min kaffebryggare. Sorgligt men sant.

Dagen harminsan varit rå i luften, hal om inte annat. Hu jeda mig!! Men nedeför min trappa och fram till stalldörren är det faktiskt bar mark! Heltotroligt, man har liksom inte sett en gnutta mark sedan november månad!!! Helt underbart är det i alla fall!

Nöjd är jag med dagen för övrigt. Hästarna har gått bra och fått en del ärenden uträtt under kvällen, som svarat på mail och pratat i samtal. Spännande!

Nu ska jag faktiskt vara så tråkig och besöka sängen. Skulle gjort det förlänge sedan var tanke men det blir alltid samma visa.



Somsagt dags för sängen och boken en stund! Håller på med hela Dan Brown serien. Spännande är det i alla fall, använder givetvis bokmärket från egypten!



Hittade en T-shirt som mamma hade packat ner i helgen, ingen aning om vat den kommer ifrån men den kanske säger lite??

Sov sött vänner!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV Jo det är ju sant ;p men nu när jag kollat på annonser så har faktiskt de flesta som jag tyckt låtit bra inte lått någon ta med sig hästen, men ska väl hitta nått bra till slut :)

Med mig är det bara fint,

Haft en bra dag ?

2010-03-10 @ 23:39:32
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Matilda

Å det lät snyggt! :)

Man kan skymta liiiiite mark här också. Fasiken i mig på tiden!

Du läser just nu min favvo-Dan Brown-bok :D

2010-03-11 @ 10:45:22
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0