Sunny day!

Helt klart, snön nästan bortasolen skiner, nadamoln på himlen. VÅREN är här!! Man kan inte nämna detförmånga gånger, detär en sak som är säker. Kan till och med ha dörrenöppen och låta solen komma in lite.

Hinner inte skriva så mycket, men känner att jag måste ändå säga hej till er läsare! Ska ta på mig lie ridkläder för att först göra en häst, sedan rida ut en häst för att sedan rida en annan häst!  Men mer bloggning blir det ikväll!

Har ni lika underbart väder som vi har här??



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också upp på hästryggen och ut i skogen och rida. Jag får besöak faster på påsklovet och rida Monne :) Om jag får...



Kramar

2010-03-30 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0