2010-05-02



Denna utsikt är det som skådas av mina ögon denna morgon som nu håller på att bli förmiddag. Har en känsla av att detta kommer att bli en fin dag!

Vid elva så kommer det en elev till Lotten som ska rida och efter det är det min tur att hoppa upp i sadeln. Stallet är redan helt klart men är uppe i lägenheten för att byta om till ridkläder för att sedan vandra ner till stallet och fortsätta dagen.

Nu så har jag i alla fall fått upp min motivation igen för bloggen och jag hoppas att dt även kommer att bli lite förändringar gällande designen också, när vet jag inte men inom snar framtid i alla fall.

Veckan som har gåt har gått i ett. Lördags förra veckan så fick jag upp en ponny för igångsättning och träning som ska vara hos mig i två månader. Tidigare i veckan så var jag neråt landet för att testrida en häst som eventuellt kommer att komma upp för fortsatt utbildning, en liten unghäst.

Livet rullar på kära vänner och jag hoppas att ni är redo för mer Blog by Melanoz??

Livet leker och idag blir man visst 22!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur länge har du haft häst? :)

2010-05-02 @ 10:51:46
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Amanda

Ridning är det bästa som finns

2010-05-02 @ 11:37:23
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: doktorn

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-02 @ 21:52:17
Postat av: MAMMA

GRATTIS !!!!!



HOPPAS ATT DU KOMMER HEM SNART,SVÅRT AFÅ IVÄG EN TÅRTA PÅ POSTEN.



TUSEN KRAMAR FRÅN MAMMA OCH ROGER ,TRISSAN M.FL

2010-05-03 @ 16:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0