Blogg frågor

1. Vem är du? Timmie
2. Är du självständig? Mycket.
3. Personlighet: Lojal, snäll, ärlig, Tänker före handling.
4. E-post: melanoz@live.se
5. Stjärntecken:
Oxe
6. Jag kommer från: Gislaved
7. Jag bor: Utanför Göteborg
8. Mentalitet: Lung, Tålamod
9. Civilstatus: Singel
10. Spel? Farm wille!
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer
14. Din bästa egenskap: Villja, Ambition, Perfektionist
15. Din sämsta egenskap: För mycket av det ovan
16. Husdjur: Hund
17. Familj: Mamma, Storebror
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hjärnan. Kroppen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Samma.
20. Jag sover: När det är dags
21. Djur jag är lik: Häst kanske, Ställer alltid upp och försöker 
22. Tror du på något? Att inget är omöjligt, man måste bara tro på det

23. Frisyr:
Halv långt med ruffs
24. Hårfärg: Brun
25. Ögonfärg: Gråblå.
26. Längd: 172 cm 
27. Jeansstorlek: mellan 28-30
28. Skostorlek: 40-41
29. Gillar: Rida, träna, tävla, Ridsport, Djur över lag, Umgås med vänner, shoppa, fika, bio, mys hemma.
30. Ogillar: Människor som kränker andra, Bortskämdhet, Folk som är elakamot sina djur. Kalla vintrar, vatten, migrän
31. Favoritmat: All ätare.
32. Favoritglass: Ben & Jerrys
33. Favoritdessert: Kaffelatte med cheesecake
34. Favoritpizza: Kebab
35. Favoritdryck: Kaffe, vatten, cola, Jouice
36. Gillar du godis? ÄLSKA CHOKLAD
37. Isåfall vilken sort? Nästan all!
38. Min favoritdrink(ar): Har inga favvo drinkar, dricker väldigt sällan.
39. Min favoritfilm: Avatar, Sagan om ringen mf
40. Min favoritdag: Fredag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Har förmånga haha
42. Min favoritbok: Liza marklund En plats i solen, livstid, Dan Brown böckerna.
43. Min favoritmusik: Pop, Rnb, det som spelas på radion
44. Min favoritlukt: Paul Smith, Söta milda dofter, annars kommer migrän, HATAR AXE...
45. Min favoritblomma/planta? Liljekonvalj, blåklocka.
46. Öl eller vin? Vin, jag kan inte dricka öl, det är så vidrigt.
47. Liknar du en kändis? Många kallar mig Alexander, tydligen lik Alexander Ryback
48Senast köpta skiva: Idol Erik
49. Senast film på bio: Åsk viggen
50. Bästa låten i världen: Halöbland annat
51. Senast lästa bok: Dan Brown - Änglar och demoner
52. Favoritförfattare: Många
53. Skriver du dagbok? Utöver bloggen ja. Både till mig själv och med hästarna, var dom har gjortoch hur det gick osv.
54. Bästa årstiden: Vår, Sommar.
55. Älsklingsfärg: Blå, Lila, vit, svart
56. Skulle aldrig ta på dig: Aldrig kunna haka på Jeans modet som en helkostym somär modernt nu. Aldrig använda häng eller liknande. Om jag vore tjej skulle jag never ever ta på mig haremsbyxan urk vad fult det är...

57. Vad ville du bli när du var liten? Att arbeta professionellt med hästar och bli tävlingsryttare. Men när jag var liten var det hoppning som gällde tills jag praktiserade hos Minna Telde, då var det att sadla om.
58. Blev du det? Ja, jag arbetar professionellt tävlar en del.
59. Brinner för: Djur, Hästar och Dressyr
61. Katt eller hund? Hund.
62. Har du nån nojja? Tål inte när det är stökigt i stallet eller i hemmet,måste sopa hela tiden,måste borsta hästarna med en ordning av olika borstar haha, inte heller rida med skitig utrustning.
Fobier?
Nej.
64. Deppig eller glad? Nästan alltid glad eller i allafall med positivt tänkande
65. Politiskt insatt? Lagom.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra vita lögner? Det händer men sällan
68. Är det ok med vita lögner? Ja det kan det absolut vara med rimliga anledninar
69. Känner du en mytoman? Det tror jag inte.
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Hemma, men bio är kul det ocskå :)
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja.
72. Hur tidigt stiger du upp? Runt 6-7
73. Är det bra eller dåligt? Tycker om att gå upp påmorgonen.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mamma,kanske?
75. Gillar du att slåss? Nej verkligen inte, det är bara folk med väldigt begränsad hjärnkapacitet som måste slå.
76. Vad har du på dig just nu? Ridkläder.
77. Vad ska du göra ikväll? Göra klart i stallet och se på ponnyträning
78. När var du senast riktigt full? Så full blir jag aldrig.
79. Är du seriös? Beror på sammanhanget. men oftast
80. Hur många väskor äger du? Många, inga handväskor dock
81. Hur många bilar har du/din familj: 2
82. Hur många biologiska syskon har du? En halvbror somär 7 åräldre
83. Isåfall, vad heter de? Rickard
84. Hur många timmar sover du per natt? 6-7.
85. Vem är snyggast i världen? Vet faktiskt inte.
86. Vad är du allergisk mot? Ingen aning
87. Ska du duscha idag? Självklart.
88. Vad är det för veckodag? Tisdag.
89. Vad är det för datum idag? 4 maj.
90. Vad gör du nästa år? Samma som nu hoppas jag.
91. Är du likgiltig? Inte ofta, jag tycker nästan alltid NÅGOT.
92. Hårdrock eller synth? Synth.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet.
94. Har du utländska föräldrar? Svenska
95. Gillar du att laga mat? Helt okej
96. Märkeskläder eller secondhand? Både och beroende på vad 
97. Hur många par skor har du? Många
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Fixa Håret
99. Vem är snällast just nu? Hästarna.
100. Var har du ont? Lite ont i ryggen.

Om du kopierar detta så får du gärna kommentera i bloggen, kan vara intressant och se hur många som vill göra detta, lämna gärna bloggadressen också så kan jag gå inoch läsa!!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för inbjudan! :D

2010-05-04 @ 14:27:33
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Anonym och Anonym

Bara en liten fråga, du gillar inte vatten, men du gillar att dricka det... Hur går det ihop?

2010-05-08 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0