God morgon!

Hej vänner!!

Idag känns det som en bra morgon!

Äter precis lite frukost för att starx gå ner till stallet och börja dagen. Ska ta och börja med att skritta ut en häst idag och sedan får vi se vad chefen säger.

Solen visar sig idag också och jag hoppas den håller i sig!!!

Tänkte ta och visa ett par sakersom jag fick av Lotten och hennes dotter när jag fyllde år i söndags.
Now i in thw 22+ group....



En häst i form av en äggkopp! Tydligen så hade Lottens dotter hittat denna oc började tänka på mig. Till och med en tillhörande sked fick man med hihi. Även ägget som är i. Ngn form av Kinder egg whane bee men gott var det.




Fick även filmen AVATAR. ÄLSKAR den filmen och jag har tänkt så många gånger att köpa den när den kom ut på DVD blev så glad när jag fick den!!

Fick även en burk medolika typer av godisar, mums och givetvis tårta på kvällen av Lotten mor, Ni vet dom där världens bästa grannar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0