Hej! :D






Melanoz svarar!
Hej :D

Den hjälmen jag har på fotona i min header t.ex. är min tävlingshjälm och är en Champion Delux heter den. En väldigt typisk Dressyrhjälm.

Jag tycker helt klart att det är snyggast med en enkelfärgad hjälm inne på dressyrbanan. Jag vet faktiskt inte vart häjlmen är köpt, fick denna hjälmen av Minna Teldes då varande beridare som tack för hjälpen! Men finns i de flesta ridsportbutker och ligger runt 1600kr.

Jag älskar denna hjälmen, sitter bra och bekvämt. Snörningen som är baktill på hjälmen kan man ta bortom man vill, så ni tjejer med hår som ska sättas upp fårbättre plats! Dessutom enligt mig är den väldigt snygg!!





Ni kan se häjlmen på Myone´s hemsida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0