Melanoz Tipsar

Medans jag är uppe i lägenheten för att ta lite kaffe (behövs idag) så tänkte jag slänga iväg ett litet tips!



MIRACLE GROOM!
Denna är suverän inför/under tävling, visning etc. Dusch på flaska. Är kanon till den vita hästen/ponnyn för att ta bort fläckar. Jag brukar spraya på en handduk och sedan gnugga bort fläcken! Är verkligen super.



Dusch på flaska finns även som wipes, som våtservetter ungefär. Fungerar på samma sätt som flaskan men är mycket enklare för den mer akuta behoven. Perfekt för den som är rädd att få vatten i huvudet och man vill ha bläsen vit eller till fläckiga halsar och ben på tävling. Dessa har räddat mig många gånger! Dessutom så brukar jag fuska lite när quick chine´n är slut eller glömd när man vill få till den sista finishen innan det är dags för banan till nosgrimma, stövlar, sadel etc. Anväder jag wipsen, håller givetvis inte lika länge som en vanlig quick chine eller self chine men nöden har ingen lag haha! Bara att dra ut en wipe ur förpackningen och börja trolla!!

finns bland annat hos
www.xtremehorsemakeover.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0