Melanoz Tipsar

Ett inläggför dom mer hästbitna!

Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg om där jag tipsar oms aker och ting. I detta fallet så är det en suverän liten sak!


En massageappart för häst. Med denna apparat kommer man verkligen åt hästens muskelatur på ett bekvämt sätt. Vi använder oss av en sådan här och jag använder den nästan dagligen på hästarna här. Specielt om jag vet att dom ska gå ett lite tuffare pass och vill att domska vara smidiga i sin muskler eller samt efter. När man har använt den ett tag såkan man lära se hur sin häst reagerar på olika ställer. Om den reagerar på ett sådant sätt som säger att muskeln är trött och spänd mm. osv. Jag tycker den är suverän. Både lätt att använda, tyst och smidig. Det finns 5 olika nivåer man kan använda sig utav beroende på vat man ska massera och hur hästen reagerar. Sumeringen blir helt enkelt ettsmidigt sätt att förebygga träningsvärk och spänningar samt ger ett bra underhåll till muskelaturen.

Kostar 650 :-

Massage apparaten finns hos www.xtremehorsemakeover.com eller direkt till sidan klicka HÄR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0