Morning + problem

God morgon vänner!!

Sovit gott?

Har varit vaken ett bra tag och är reda att gå ner till stallet så fort detta inlägget är publicerat. Men det är verkligen kallt ute! Vanligtvis när jag fyller år och efter så brukar det vara typ 20 grader varmt men inte nu inte. Fattar inte, skulle inte växthus effekten göra att medeltemepraturen skulle stiga och inte sjunka?

Sedan har jkag verkligen ett problem!!
Från i gårmorse har jag inte haft ngn mottagning på telefonen?? Har alltid haft nästan full mottagning här och mitt bredband fungerar super som vanligt här med super 3g. Har även samma opperatör på bredbandet som på telefonen. Det är verkligen inte kul, INTE KUL!!! Blir inte bättre när jag testat den gamla telefonen. BUHU!



Någon annan som har problem men täckningen på telefonen??


Well well vänner!

Das för stallet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0