The bell will ring

Hej vänner!!

Hoppas ni haft en bra Lördag? Det har i alla fall jag haft. Gick upp tidit imorse för att fodraför att sedan köra igång med stallet. Åkte ju in till stan tidigare idag för att bland annat kuta till 3 och skrika HJÄLP MIG!!! Men riktigt så behövde jag inte göra, telefonen fungerade utan problem inne i stan. Men efter mycket väntande i den lilla 3 buiken inne på femman så var det min tur men "gubben" svarade bara med "Jag kan inte hjälpa dig, du får ringa kundservice" men det var jue det jag hade gjort och dom sa att jag skulle gå tillen 3 butik "men jag vet ingenting, jag står och säljer rosa donglar dagarna i ända" SUCK. Men jag ringde till kundservice i alla fall och fick denna gången hjälp med hur jag skulle göra. När detgäller teknik så har jag lärt mig att man ska inte prata med killar verken i butik eller på telefonekundservice. Tydligen så kan dom inte sitt jobb utan en tjej ska det vara. Efter pratet med henne såfungerar nu min telefon numera!!! LYCKAN ÄR STOR!!! 

Jag var inne på kicks en snabbis också men vad jag köpte där får ni se imorgon. Mina viktigaste ärenden blev ialla fall gjorda, bland dom var en LATTE! 

Nu har jag blurrat på en damn massa, men nu så måste jag hoppa ner i sängen klockan ringer TIDIGT i morgon. Ska åka med på tävling och vi ska åka senast 0600.

Sov sött vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0