Jul felleing

Seriöst, detta är skumt! Känner lite av julkännsla. Kan det vara för alla snö? Men vart jättesugen på lussebullar och pepparkakor. Måste nog ta mig och baka lite sådant.

Jag sitter i alla fall och snabb äter lite lucnh. Måste hoppa i andra kläder snart för att bege mig och göra lite ärenden i snöyran för att fortsätta rida i eftemriddag.

Känns lite tråkigt här på bloggen just nu faktiskt. Men håller på att ordna lite saker som ni ska få ta del av. Någon som kommer inom det närmaste och något som kanske dröjjer lite, men förhoppningsvis så uppskattas det!



Hittade en liten notis om Edward Gal på tidningenridsport.se



Skulle vara intressant och se om det verkligen skulle kunna bli så? Vi kanske inte ska ge upp tanken om att se dessa två tillsammans igen.

Men nu måste jag skynda mig på vänner!!





Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

jag gjorde en gigantisk lussehäst häromdagen! :D se i min blogg vet ja. :)

2010-11-22 @ 19:41:52
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0