Less

Hej vänner! Måndag idag och en helt ny vecka. Snart har hela november gått!

Som ni märkte bloggade jag ingenting igår för jag blev så  less på blogg.se igår. Man sitter och skriver världens inlägg och sedan poff "websidan går inte hitta" och error 505 eller vad det nu står. Inte specielt inspirerande. Så efter det sket jag i bloggen resten av dagen. Vilket kanske kan behövas ibland också.



bild fr.google.se

Men idag så kommer vinnaren av veckans sötnöt in action att dras! och ni har fortfarande möjlighet att rörsta och tagga röster till kl 18:00 och ikväll kommer vinnaren!

Sedan så ska jag fortsätta på 30-dagars utmaningen. Som jag faktiskt glömde bort lite haha! Pinsamt, men tack vare er läsare så blir man påmind.

Under natten har det dykt ner mer snö! Jättekul!!

Hur är det med alla läsare då?



Kommentarer
Postat av: Camilla- Sadel till salu

Man blir så störd på datakrångel.

2010-11-22 @ 14:43:41
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

är så irriterande med sånt!!! eller när datorn bara dör mitt i ett också.. :P

2010-11-22 @ 19:35:16
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0