Mamma and pappa

Kom på att tänka på en sak, jag har ändå spärrat alla mina bilder och info så det bara är jag som kan se detta, inte ens mina vänner på facebook. Jag har sjukt många vänner där som jag inte ens har en aning om vilka de är och var inte till freds med att många av dom kunde kolla igenom alla mina bilder etc. Men i alla fall så har jag godkännt mammas som vän på facebook, jag vet att hon ändå inte sitter där i evigheter och sokar. Men jag tyckte det var kul att kunna se all bilder på vovvarna och djuren hemma i och med att jag inte är hemma så ofta, väldigt sällan, Augusti senast och kommer väl åka hem i december en snabbis haha!  

Men då kom jag på frågan för att ställa en mindre hästig fråga.




(tidsintsällt inlägg)


Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

mamma har inte facebook o pappa vet nite hur de funkar :P

2010-11-15 @ 12:04:32
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Emily

Jag är vän med mina föräldrar fast det är mest jobbigt ändå haha, har spärrat så dem inte kan se allt mina vänner skriver osv. Inte för att de skriver något hemligt men just för att det är liksom mina vänner och mitt liv, de kan få se vad jag skriver men inte mkt mer haha ^^

2010-11-15 @ 14:49:42
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har inte Facebook :) Men mamma läser tydligen bloggen ibland har jag hört.

2010-11-15 @ 23:46:25
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0